The Jackbox Party Pack 7
Eğlence getiren beş yeni parti oyunu! 1. Her şeyin söylendiği oyun dizisinin üçüncüsü Quiplash 3 (3-8 oyuncu). En tuhaf istemleri yanıtlarken herkesi kahkahalara boğun. 2. İşbirlikçi kargaşa oyunu The Devils and the Details (3-8 oyuncu). İnsan yaşamının günlük işkencelerine dayanabilecek misiniz? 3. Karakter çizme dövüş oyunu Champ’d Up (3-8 oyuncu). Favori dövüşçüyü yenebilecek misiniz? 4. Zor durumda konuşma oyunu Talking Points (3-8 oyuncu). Mantıklı olsa da olmasa da konuşmaya devam edin. 5. Popüler kültür tahmin oyunu Blather Round (2-6 oyuncu). Size eğlenceli dakikalar yaşatacak. Telefon, tablet veya bilgisayar kullanarak oynayın. Fazladan kumanda gerekmez! NOT: The Jackbox Party Pack 7 sadece İngilizcedir. NOT: Bu oyun yerel olarak birden fazla oyuncu ile oynamak için olmakla birlikte uzaktaki oyuncuların internet üzerinden katılımına da açıktır.