The Jackbox Party Pack 9
The Jackbox Party Pack 9 Hakkında Bildiğin ve sevdiğin çok satan Party Pack Serisinin dokuzuncu kısmı karşında! İster arkadaşlarınla takıl, uzaktan bir happy hour partisi yap, tatilleri daha az sıkıcı hâle getir veya istersen de akışına kapılacağın sıradaki oyununu arıyor ol; The Jackbox Party Pack 9, işleri heyecanlı hâle getirmek için burada. İşleri kolay kılalım. Ekstra oyuncular için ekstra kumandaya ihtiyacın yok. Herkes oynamak için telefonunu veya tabletini kullanabilir! Oyunlar, oyunun sonucunu etkilemek için eğlenceye katılan en fazla 10 oyuncuyu ve 10.000 izleyiciyi destekler. Bu oyun, çevrimiçi karşılaşmaları desteklemez ama yine de canlı yayın hizmetleri veya video konferans araçları kullanılarak uzaktan oynanabilir. Oyunlar Hakkında Fibbage 4 (2-8 oyuncu): Eğlenceli blöf partisi oyunu; yepyeni bir Final Fibbage, video soruları, hayranların gönderdiği sorular ve Fibbage Sana Doydu modu ile geri dönüyor! Öylesine çok sevilen bir oyun ki üzerine bir 4 rakamı yapıştırmaya karar verdik. Quixort (1-10 oyuncu): Bu trivia sıralama fabrikasında, düşen yanıtları yere değmeden önce doğru sıraya koymak için takımınla çalış! Veya tek oyunculu modu oyna ve zirveye ulaşmadan önce kaç tane bloku sıralayabileceğini gör. A, C, B kadar kolaydır! Junktopia (3-8 oyuncu): Tuhaf bir büyücü seni bir kurbağaya çevirdi! İlginç nesneler için komik hikayeler oluştur ve ardından onlara değer biç. En değerli öğelere sahip oyuncu yeniden insan oluyor! Nonsensory (3-8 oyuncu): Profesör Nanners, Duyusal Olmayan Algını bu çizme, yazma ve tahmin etme oyununda sınamak için geldi! En saçma derecelendirmede başka bir oyuncunun derecelerinin nerede olduğunu tahmin etmeye ne kadar yaklaşabilirsin? Roomerang (4-9 oyuncu): Zirveye çıkmak için içindeki realite programı yıldızını açığa çıkar! Oylamadan kaçmak için çağrılara yanıt ver, rekabet yarat ve rol yap. Yine de korkma, dışardayken bile kendini bir dramanın içinde Roomerang'lanmış hâlde bulacaksın!