The Jackbox Party Pack 4
Bu efsanevi parti oyunları serisine yapılan dördüncü ve en büyük ekleme, herkesi kırıp geçirecek beş değil BEŞ BUÇUK oyun içermektedir! 1) Sizi yerlere yatıracak oyunun devamı Fibbage 3 (2-8 oyuncu). Tümüyle yeni soru türlerini ve Fibbage: Enough About You oyun modunu oynayın (3-8 oyuncu). Arkadaşlarınız hakkındaki tuhaf gerçekleri tahmin edin. 2) Web tabanlı iftira oyunu Survive the Internet (3-8 oyuncu). Arkadaşlarınızın “çevrim içi” yorumlarına şamatalı ters anlamlar verin. 3) Ürkütücü buluşma maratonu Monster Seeking Monster (3-7 oyuncu). Özel güçleri olan canavarlara mesajlar gönderin ve onlarla buluşun. 4) Delice münazara maçı Bracketeering (3-16 oyuncu). Saçma tartışmalar üzerinde zekice bahse girin. 5) Birbirinizi alt etmeye çalışacağınız sanat oyunu Civic Doodle (3-8 oyuncu). Şehrinizin fresklerini güzelleştirmek için yarışın. Telefon, tablet ve bilgisayarınızı kullanarak oynayın. Fazladan kumanda gerekmez! Artı, sadece canlı yayıncılar için YEPYENİ özellikler! NOT: Jackbox Parti Paketi 4 sadece İngilizcedir. NOT: Bu oyun yerel olarak çok oyuncu ile oynamak içinse de uzaktaki oyuncuların internet üzerinden katılımına da açıktır.