The Chant - Pre-Order Bundle
ÖN SİPARİŞ İÇERİĞİ - Ana oyuna ek olarak 1970'ler temalı oyun içi görsel efekt filtresi modu ve 1970'ler tarzı ruhani inziva kıyafeti. Ruhani Bir Kâbus Uzaklarda ruhani bir adadaki bir inziva tesisinde geçen tek oyunculu üçüncü şahıs korku aksiyon-macera oyunu. Huzurlu bir hafta sonu, bir grup mantrası yüzünde olumsuz enerjiyle beslenen psikedelik bir korku boyutu olan Kasvet'in açılmasıyla bir anda korkunç bir hafta sonuna dönüşür. Tekrar tekrar karşılaşacağın karakterlerle etkileşime geç, adanın karmaşık tarihini çöz ve kozmos hakkında korkunç bilgilerin açığa çıkışına şahit ol. Ritüeli tersine çevirmek için yaratıklarla savaşmak, hayatta kalanlarla anlaşmak ve 1970'lerden kalma bir tarikatın geçmişini açığa çıkarmak yalnızca senin elinde.