The Bunker
Bir nükleer sığınaktaki hayatta kalan son kişi olan John'un günlük rutini onun akıl sağlığını korumasını sağlayan tek şeydir. Ama bir alarm çaldığında zihninde bir yıkım başlar. Uzun zaman önce unutulmuş bölgelere dal, bastırılmış çocukluk anılarını hatırla ve Bunker'ın karanlık sırlarının kilidini aç. The Bunker devletin artık kullanmadığı bir nükleer sığınağın içinde çekilen, senaryosu The Witcher, SOMA ve Broken Sword yaptılarının yazarları tarafından oluşturulmuş tamamen canlı bir aksiyon deneyimi. Adam Brown (The Hobbit), Sarah Greene (Penny Dreadful) ve Grahame Fox'un (Game of Thrones) başrolde yer aldığı inanılmaz bir kadroyla karşımıza çıkıyor.