FMV Horror Bundle
NIGHT BOOK Night Book, evine bir iblis musallat edecek eski bir kitabı okuma tuzağına düşmüş çevrimiçi çalışan bir tercümanın hikayesini anlatan etkileşimli bir gerilim filmi. I SAW BLACK CLOUDS Kara Bulutlar Gördüm, sıra dışı unsurları ve farklı yönlere giden hikâyeleri içinde bulunduran interaktif ve psikolojik bir gerilim oyunudur. THE BUNKER The Bunker devletin artık kullanmadığı bir nükleer sığınağın içinde çekilen, senaryosu The Witcher, SOMA ve Broken Sword yaptılarının yazarları tarafından oluşturulmuş tamamen canlı bir aksiyon deneyimi. Adam Brown (The Hobbit), Sarah Greene (Penny Dreadful) ve Grahame Fox'un (Game of Thrones) başrolde yer aldığı inanılmaz bir kadroyla karşımıza çıkıyor.