Night Book
Night Book, evine bir iblis musallat edecek eski bir kitabı okuma tuzağına düşmüş çevrimiçi çalışan bir tercümanın hikayesini anlatan etkileşimli bir gerilim filmi. Loralyn, görüntülü konuşmalarda İngilizce'den Fransızca'ya veya tam tersine çeviri yaparak evinde uzaktan gece mesaisi yapmaktadır. Hamiledir, eşi uzakta çalışmaktadır ve akıl hastası babasına bakmaktadır. Umutsuz bir şekilde ailesini bir arada ve güvende tutmaya çalışmaktadır. Ama hayatta kalmak için kimi feda edecektir? Nişanlısını mı, bebeğini mi, babasını mı yoksa kendisini mi?