The Boba Teashop
The Boba Teashop, bir boba dükkânına sahip olduğunuz ve onu yönettiğiniz samimi bir korku oyunudur. Boba çayları hazırlayın, müşterilere hizmet verin ve daha fazla müşteri çekmek için menünüzü genişletin. 30’lu yaşlarda bir kadın olan Risa’yı oynuyorsunuz. Kurumsal hayattan yorulan Risa, hayalini takip ederek kendi boba dükkânını açmaya karar vermiştir. Bu oyun, ürpertici atmosferi, huzursuz edici olayları ve en beklemediğiniz anda ortaya çıkan yoğun korku anlarıyla gerilim yaratan psikolojik bir korku oyunudur.