Tesla Force
Bilimi bir süper güç olarak kullanın ve Tesla, Curie, Lovecraft ve Shelley ile birlik olup dünyayı kozmik belaların istilasından kurtarın. Oyunculara her seferinde farklı bölümler sunan, kaosun ve güç gösterisinin asla bitmediği Tesla Force, üstten bakarak oynanan bir rogue-lite nişancı oyunu. Kozmik belalar uyandığında, insanlığı gerçekliğin ötesinden gelen saldırılara karşı koruması için Tesla Force’u çağırmanın zamanı gelmiş demektir! Sınırı olmayan karakterler Ezoterik öğretileri rehber edinmiş çok yetenekli dört karakterden birini seçin: Alet ustası Tesla Korkunç Gerçek’in muhafızı Lovecraft On parmağında on marifet olan Curie Canavarların annesi Shelley. Zincirlerinden Kurtulmuş Teknolojiler X-Ray Kılıcı, Elektrikli Çubuk, Tesla Tareti ve Savaş Mekası gibi bilim mucizelerini kullanarak akıl sır ermez yaratıkların üstesinden gelin. Teknolojik aletlerin yanı sıra karakterinizi düzenleyip geliştirebileceğiniz çok sayıda güç de sizi bekliyor. Bu güçler biriktikçe ortaya çok absürt kombolar çıkarabilirsiniz. Arkham City’nin labirentlerinde ayrıca çeşitli gizem ve eserler de bulacaksınız. Bunlar birer nimet de olabilir lanet de, yani dikkatli ve hazırlıklı olmakta fayda var. Sonsuz Bölümler Çürümüş topraklarda hangi yoldan ilerleyeceğinize karar verin ve kararınızın sonucuna katlanın. Oyunun rastgele oluşturulan bölümleri size her seferinde farklı ve eşsiz bir macera yaşatacak! Bu bölümleri tekrar tekrar oynayıp her seferinde ilk kez oynuyormuş gibi hissedeceksiniz. Hiçbir oynayışınız diğerine benzemeyecek! Zaman bir döngüdür Buradan kurtulma şansınız yok ama ölümünüz boşa gitmek zorunda değil. Öldükten sonra Wardenclyffe Kulesi’ndeki üssünüze dönersiniz ve çeşitli yükseltmelerle karakterlerinizi güçlendirme şansınız olur! Pek ihtimal yok ama, hadi diyelim ki kurtuldunuz, oyunu yeni zorluklarla tekrar oynayabilirsiniz! Tamamlayabileceğiniz birçok döngü var, fakat bu döngüler sizi nereye götürecek? Gerçekliğin ötesindeki korkunç gerçeği öğrenmeye hazır mısınız? Tik tak Kıyamet geliyor; aldığınız her nefesle gitgide daha çok yaklaşıyor. Yaratıklar zamanla güçleniyor ve yeni yetenekler kazanıyor. Ne kadar çok zaman geçirirseniz kıyametiniz de o kadar kesinleşiyor. Kıyamet Saati’nin on ikiyi vurmasına izin vermeyin!