Tank Mechanic Simulator - Reinforced Ultimate
Bu paket şunları içerir: Tank Mechanic Simulator - Reinforced: Son derece ayrıntılı ve tamamen etkileşimli tankları (Alman, ABD veya Sovyet), zırhlı araçları veya kundağı motorlu silahları onarın, inşa edin ve yenileyin. Tank tamircisi olmanın gerçekçi bir simülatör oyununu deneyimleyin. İkinci Dünya Savaşı'nın savaş alanlarından terk edilmiş ve tahrip edilmiş tankları bulun. Her tankı bulmak için özel araçlar kullanın ve onu yerden çıkarın. Onarım hizmeti işinizi büyütün ve kendi tank müzenizi kurun. Tank Mechanic Simulator Reinforced - First Supply DLC: DLC, BT-7 (1935 başı), M18 Hellcat, IS-2, Churchill Mk III AVRE ve PzKpfw VI Ausf. B Tiger II (H) “King Tiger” gibi ikonik tankları içerir. Tank Mechanic Simulator Reinforced - Shermans DLC: DLC, M4A1 Sherman (Erken üretim), M4 Sherman (Orta üretim), M4A2 Sherman (Geç üretim), M4A3E2 Sherman Jumbo ve T34 Calliope gibi ikonik tankları içerir.