Suzerain
Başkan Anton Rayne rolünde heyecan verici bir hikâyeye adım atın ve Sordland'ı kritik bir dönemde yönlendirin. Anton'ın ilk dönemindeki karmaşık siyasi dinamiklerde ilerlerken olası sınır çatışmaları, köklü yolsuzluk ve ekonomik çalkantılarla yüzleşin. Lider olarak, seçimleriniz Sordland'ın kaderini şekillendirecek. Nasıl liderlik edeceksiniz? Özellikler: Sürükleyici Hikâye: Derin ve katmanlı konuşmalarla dolu, 1 milyondan fazla kelimelik, dallanıp budaklanan bir siyasi destanı deneyimleyin. Etkili Seçimler: Güvenlik, ekonomi, refah ve diplomasi konularında kritik kararlar alın. Değerleriniz, ofisinizin sınırlarının ötesinde sınanacak. Mirasınız: Sordland'ı 9 benzersiz büyük son ve 25'ten fazla alt sondan birine doğru yönlendirin. Mirasınız ne olacak? Geniş Kadro: Her biri benzersiz kişiliklere ve ideolojilere sahip 50'den fazla karakterden oluşan çeşitli bir kadroyla etkileşim kurun. Görev ve Kişisel Değerler: Başkanlık kararlarınızın ülkeyi ve ailenizi ve ilişkilerinizi nasıl etkilediğine tanık olun. Bilgi Edinin: Ülke veya etkileşimli şehir simgeleri, politikalar, durumlar, haberler ve raporlar aracılığıyla durumu takip edin. Eylemlerinizin etkisini ve sonuçlarını görün. Suzerain Evrenini Keşfedin: Yeni tanıtılan uluslar, tarihle ilgili kodeks makaleleri okuyun ve dünya olaylarının nabzını tutun.