Death Match Love Comedy!
Samimi itiraflar, patlayıcı sonuçlar! "Raging Loop" oyununun yapımcıları bu kez vücut dili komedisi, esrarlı deneyimler ve romantizmle dolu çılgın bir görsel romanla karşımızda! Birinci sınıf öğrencisi Kei Yagi'ye bir değil tam iki sınıf arkadaşı ilanıaşk edince Kei birden patlıyor! Bu ilk olay bir illüzyon olsa da bir daha ilanıaşk edilirse üzerindeki gizemli lanet yüzünden gerçekten patlayıp öleceğinin farkına varıyor! Kei neden lanetlendi ve bunu kim yaptı? Okul arkadaşlarının da desteğiyle gizemi çözmek için uğraşırken etrafındaki kadınların çılgınlığa dönmüş taşkın sevgisinden kaçmak zorunda! Kei hayatta mı kalacak yoksa patlayan kaderine boyun mu eğecek?