Survive on Raft
Korkunç bir uçak kazası, yolcuların ve mürettebatın tamamının hayatına mal oldu, sadece bir kişi hariç. Sonsuz okyanusun ortasında hayatta kaldınız ve şimdi kaderle yüzleşip hayatınız için savaşmanız gerekiyor. Yakıcı güneş, korkunç fırtınalar ve sizi ve salınızı meydan okumaya hazır aç bir köpekbalığı her zaman sizinle olacak. Kaynak ve yiyecek toplayın, yeni binalar için projeleri öğrenin ve salınızı yapın. Ve susuzluk ve açlığınıza dikkat etmeyi unutmayın! 5 OYUNCULU ÇOK OYUNCULU Kaynakları paylaşın ve birlikte salınızı yapın. Bu sonsuz ve tehlikeli okyanusta birbirinize hayatta kalma konusunda yardımcı olun. Unutmayın, takım çalışması hayatta kalmanın anahtarıdır! EL SANATLARI & BİNALAR 60'tan fazla farklı türde kullanışlı el sanatları ve binalar! Okyanusun tam ortasında büyük bir ev yapabilirsiniz! ADALAR Kendi tehlikeleri, gizemleri ve değerli hazineleri olan 10 benzersiz ada sizi bekliyor. Ancak yola çıkmadan önce, silah ve erzaklarla iyi donanımlı olduğunuzdan emin olun. Macera sizi bekliyor! KARAKTER ÖZELLEŞTİRME Farklı türde yüzlerce giysi ve aksesuar kombinasyonu, kişiliğinizi göstermenize ve takımınızdan sıyrılmanıza yardımcı olacak. Tarzınızla hayatta kalın! GEZGİN TÜCCAR Yalnız gezgin, seyahatlerinden ilginç hikayeleri sizinle paylaşacak, faydalı tavsiyeler verecek ve kaynaklarınızı yeni binaların projeleri ile takas edecek.