SUPER STREETFIGHTER IV
İsteğe Bağlı Oyunlar sürümü İngilizce, Fransızca, İtalyanca, Almanca, İspanyolca, Japonca, Korece dillerini destekliyor.Street Fighter IV fırtına dünyayı aldı ve şimdi geri döndü ve her zamankinden Super Street Fighter IV ile daha süper! On yeni savaşçıları, nostaljik Bonus Aşamaları, yeni seyirci özellikleri ve müthiş Replay Kanal tane daha acımasız mücadele için sizi çekecek!