Shadaloo Dehşet
Ultra Street Fighter IV için alternatif kostüm paketi. M.Bison, Sagat, Vega, Balrog ve Seth için yeni dehşet giysileri içerir. Rakiplerini korkut ve tekinsizliğinle arkadaşlarını yıldır! *Bu içerik sadece Ultra Street Fighter IV ile uyumludur. Başka herhangi bir oyunla çalışmaz.