Classic Wild
Ultra Street Fighter IV için alternatif kostüm paketi. Guile, Blanka, Dhalsim, Gen ve Fei Long için yeni vahşi kostümler içerir. Bunları giyip rakiplerini tarzınla da alt et!*Bu içerik sadece Ultra Street Fighter IV ile uyumludur. Başka bir oyunla çalışmayacaktır.