Super Soccer Blast
Maça başlayın! [[Super Soccer Blast]] atari tarzı bir futbol oyunudur. Kendinizi geliştirin, futbol hareketlerinizi her maç iyileştirin, rakiplerinizi yenin ve en iyisi olun. [[International Superstar Soccer]] gibi çok beğenilen klasik spor oyunları tarzında hızlı oynanan ve beceriye dayalı futbol oyunudur. Şutlarınızın gücünü ve isabet oranını ayarlamanızı, top çalma ve top sürme hareketleri yapmanızı, aşırtma şutlar çekmenizi ve daha birçok hareketi yapmanızı sağlayan erişilebilir kontroller. Oyuncularını çeşitli harika görünümler ile baştan ayağa özelleştirin ve birçok oyun modunda AI'ya (Yapay Zeka) veya dostluk maçında arkadaşınıza karşı oynayın. Becerilerinizi farklı liglerde ve Dünya Turu modunda futbol kupalarında test edin. Çim sahaya girin ve harika zaman geçirin!