Summer in Mara + Deiland Bundle
Summer in Mara, tropikal bir takımadada geçen çiftçilik, işçilik ve keşif mekaniği içeren bir yaz macerasıdır. ""Summer in Mara"" da kendi adanıza bakmanız, mahsullerinizi hasat etmeniz, yeni aletler ve binalar oluşturmanız ve yeni adaları ve sırları keşfetmek için teknenizle yelken açmanız gerekecek. Deiland, RPG ve sandbox mekaniğini birleştiren bir macera oyunudur. Sade, sakin görünümü, yaratılması için harcanan çabanın sonucudur. Küçük ayrıntılar, ilginç bir hikaye ve çekici karakterlerle oyuncuları şaşırtmayı amaçlıyor. Deiland gezegeni bizim evimiz ve bu küçük yerde yaşamak her oyuncu için eşsiz bir deneyim olacak.