Stylist Girl: Complete Edition
Müşterilerin için harika moda tasarımları yarat ve büyük etkinlikleri için onlara en uygun kıyafetleri bul! VIP’lerin muhteşem dünyası Hollywood’a hoş geldin! Burada moda hüküm sürer ve tüm muhteşem ünlüler ile harika modeller, yıldız statülerini korumak için mükemmel görünmek zorundadır. İşte burada devreye sen giriyorsun – sen yıldızların stil danışmanısın! Son kırmızı halı etkinliğinde yarattığın muhteşem görünümler herkesin dilinde! Moda dünyasındaki harika itibarın sana şimdiden ün ve servet kazandırıyor! Birçok kız, etkileyici makyajlar için senin stilist salonuna akın ediyor. Mükemmel bir elbise ya da kıyafet seç, görünümü tamamlamak için muhteşem aksesuarlar ve ayakkabılar ekle! Müşterilerin için yeni bir saç modeli seçmeyi ve tırnaklarının kusursuz olduğundan emin olmayı unutma! Özellikler: – Kendi stilist salonunu aç ve ünlü ol! – Müşterilerini göz alıcı kıyafetlerle giydir! – Müşterilerine dünyanın gördüğü en güzel makyajları yap! – Tırnaklarının mükemmel olduğundan emin ol ve yüzükler ile bileziklerle süsle! – Ünlü modellerine harika yeni saç stilleri kazandır! – Müşterilerini daha da trend gösterecek 480 yeni streetwear ve yazlık kıyafet! – 14 yeni etkileyici saç rengi ve 7 saç stili – Gözlük ve takılar gibi 94 yeni aksesuar – 61 yeni makyaj ürünü – 49 yeni tırnak salonu eşyası İster bir makyaj oyunu hayranı ol ister bu türle yeni tanışıyor ol, bu oyun seni kesinlikle etkileyecek!