Drageus Games S.A.Strateji
STEAMPUNK TOWER 2 Steampunk Tower 2, alternatif Steampunk evreninde geçen eşsiz bir kule savunma oyunudur. Daha önce hiç görülmemiş bir düşman ile sonu gelmeyen bir dünya savaşı var. Lord Bingham dünyaya geri dönüyor ve onun yetenekli bir komutana ihtiyacı var. İspanya'nın dağlarında içinde senin komutan altında Savaş Kulesi'ni taşıyan devasa bir Uçak Gemisi ve özel görevleri yerine getiren ve uzmanlardan oluşan bir ekip bulunan saklanmış gizli bir üs var. Steampunk trensiz olabilir mi hiç?! GUARDS 4 kahramandan oluşan bir takım ile oyna. Canavar sürülerine karşı savunma yap, hareketlerini planla, becerilerini geliştir. Her seviyede tüm düşmanları yen ve Boss ile ölümcül dövüşe katıl! Oynanış Oyunun temel özelliği sıraya dayalı eşsiz bir savaş sistemi sunmasıdır. 3'ü ön cephede savaşırken 4.sü takım arkadaşlarının arkasından sağlık kazandıran 4 kahramanlı bir ekibi komuta ediyorsun. Bir hamle yapmak için kahramanlardan herhangi ikisinin pozisyonunu değiştirmen gerek. Kahraman, arka cepheden öne geçerse süper saldırı kullanır. Örneğin, şövalye karayı titretip bütün düşmanları sersemletirken avcı bir yayı enerji ile dolduruyor ve aynı anda tüm düşmanlara ok atıyor. --- Bu paketin bazı bölümleri manuel kurulum gerektirebilir (Oyunları ve uygulamaları yönetin).