Guards
4 kahramandan oluşan bir takım ile oyna. Canavar sürülerine karşı savunma yap, hareketlerini planla, becerilerini geliştir. Her seviyede tüm düşmanları yen ve Boss ile ölümcül dövüşe katıl! Oynanış Oyunun temel özelliği sıraya dayalı eşsiz bir savaş sistemi sunmasıdır. 3'ü ön cephede savaşırken 4.sü takım arkadaşlarının arkasından sağlık kazandıran 4 kahramanlı bir ekibi komuta ediyorsun. Bir hamle yapmak için kahramanlardan herhangi ikisinin pozisyonunu değiştirmen gerek. Kahraman, arka cepheden öne geçerse süper saldırı kullanır. Örneğin, şövalye karayı titretip bütün düşmanları sersemletirken avcı bir yayı enerji ile dolduruyor ve aynı anda tüm düşmanlara ok atıyor.