SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake
Dilekleri yerine getiren Denizkızının Gözyaşları, SüngerBob ve Patrick'in ellerinde... En kötü ne olabilir ki? Elbette, evreni bir arada tutan kumaş sökülebilir ve şövalyeler, kovboylar, korsanlar ve tarih öncesi salyangozlarla dolu Dilekler Alemi'ne portallar açılabilir. Ama herkesin sevgilisi SüngerBob bu sorunu çözebilir. Hem de doğru kozmik kostümle! Hadi herkes Cosmic Shake dansına! “SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake için ŞİMDİ ön sipariş verin ve 7 adet ek SüngerBob kostümü içeren Resmi Costume Pack'i ÜCRETSİZ alın!”