SpongeBob SquarePants: Bundle
SpongeBob SquarePants: Battle for Bikini Bottom - Rehydrated: Hazır mısınız çocuklar? Sünger ihtişamının hiç bozulmadan aktarıldığı bu tekrar yapımla kült geri dönüyor! SpongeBob, Patrick ve Sandy olarak oyna, uğursuz Plankton'a suçtan kazandığının Bay Yengeç'ten kazandığından bile daha az olacağını göster. Güçlü baloncuklarınla Bikini Bottom'ı delirmiş robotlardan kurtarmak ister misin? Neden istemeyesin ki? Yeni çok oyunculu modda güç birliği yapalım mı? Savaş başladı bile! OYUN ÖZELLİKLERİ - SpongeBob, Patrick ve Sandy olarak oyna ve her birine özel becerileri kullan - Plankton'un, Bikini Bottom'ı çılgın robotlarıyla ele geçirme planını engelle - Çok sevilen seriden sayısız karakterle buluş TEKRAR YAPIM ÖZELLİKLERİ - Gelmiş geçmiş en iyi SpongeBob oyunlarından birinin, birebir tekrar yapımı - Yüksek kalite görseller, modern çözünürlük seviyesi, titizlikle iyileştirilmiş oynanış - Çevrimiçi ve çevrimdışı, iki oyuncuya kadar oynanabilen yeni sürü modu - Robo Squidward bölüm sonu kapışması ve orijinal oyundan çıkarılmış daha pek çok içerik SpongeBob SquarePants: The Cosmic Shake: Dilekleri yerine getiren Denizkızının Gözyaşları, SüngerBob ve Patrick'in ellerinde... En kötü ne olabilir ki? Elbette, evreni bir arada tutan kumaş sökülebilir ve şövalyeler, kovboylar, korsanlar ve tarih öncesi salyangozlarla dolu Dilekler Alemi'ne portallar açılabilir. Ama herkesin sevgilisi SüngerBob bu sorunu çözebilir. Hem de doğru kozmik kostümle! Hadi herkes Cosmic Shake dansına! - Klasik beceriler ve Olta İğnesi Salıncağı ile Karate Vuruşu gibi yeni platform becerilerinin kilidini açın - SalyangozBob ve SüngerGar gibi 30'dan fazla muhteşem kostümü giyin - Vahşi Batı Denizanası Tarlaları ve Cadılar Bayramı Kaya Kasabası gibi 7 farklı Dilekler Alemi'ne seyahat edin - SüngerBob'un daimi dostu Balon Patrick ile bitirim ikili geyiğinin tadını çıkarın - Çizgi filmdeki aktörleri tarafından seslendirilen, sevdiğiniz Bikini Kasabası sakinleriyle tanışın - Battle for Bikini Bottom'ın bestecilerinden yepyeni oyun müziği + diziden düzinelerce şarkı!