SpellForce III Reforced
SpellForce III Reforced hayranlara ve yeni oyunculara sürükleyici bir konsol deneyimi sunmak için tasarlanan, anlaması kolay gerçek zamanlı strateji unsurlarıyla destansı bir RYO hikâyesinin eşsiz bir karışımı. Sene 518. Büyücü Savaşları olarak bilinen hain büyücülerin isyanı, kraliyet tarafından bastırıldı. Bu zaferin bedeli ağır oldu. Bütün bölgeler anarşi içinde, mülteciler barınacak yer arayarak diyar diyar dolanıyor ve "Yakan Kan" adında gizemli, ölümcül bir salgın hastalık hızla yayılıyor. Böyle zamanlarda bu insanlar bulabildikleri herhangi bir umut ışığına tutunurlar. Rondar Lacaine adında karizmatik bir adamın liderliğindeki Işığın Saflığı, bütün uğursuzlukların sebebinin büyücüler olduğunu ve Eo'nun eski görkemine kavuşmasının yalnızca tüm ilahların babası Aonir'in ikinci gelişiyle olabileceğini savunuyor. Hikâye, beğenilen oyun SpellForce: The Order of Dawn'un öncesinde geçiyor. Özellikler: Yenilikçi Karışım: Gerçek Zamanlı Strateji ve RYO türlerini doğal bir şekilde bir araya getiren eşsiz bir oynanış. Konsollara Uygun Geliştirildi: Karışık mekanikleri olan strateji/RYO karışımını akıcı bir şekilde kontrol etmek için özel tasarlanan bir kullanıcı arayüzü ve sezgisel oyun kumandası entegrasyonu. Oluştur ve Özelleştir: Kendi kahramanını oluştur ve çeşitli beceri ağaçları arasından seçim yap. Savaşa Hazırlan: Kendi ordunu oluşturup destansı ve büyük savaşlarda mücadele et. Destansı Hikâye: Zengin bir dünyanın içine dal. Nortander'in mevcut durumunun arkasındaki gizemi ortaya çıkar. İlgi çekici karakterler ve yürek parçalayan hikâyelerle dolu, üst düzey gerçekçiliğe sahip bir dünya olan Eo'yu keşfet. Yeni Arkadaşlar Edin: Birbirinden ilginç şekillerde becerilerle sana yardımcı olan ve aynı zamanda hikâyeye de etki eden çeşitli yol arkadaşları arasından grubunu topla. Savaş meydanında zaferi sağlama almak için yol arkadaşlarının becerilerini ve ekipmanlarını yönet. Tarafını Seç: Üç topluluktan birini güçlendir ve yönet: Elfler, orklar ve insanlar. Birliklerini hazırla ve en büyük savaşlarda mücadele et. Arazi, birlik formasyonları, görünürlük, gözcülük ve diğer birçok etkenden faydalanarak stratejini oluştur. Destansı Bir Öyküyü Deneyimle: Tek başına ya da işbirliğine dayalı hikâye modunda arkadaşlarınla 30 saati aşan ve tamamen seslendirilmiş hikâyenin keyfini çıkar. Çevrimiçi savaşlarda farklı becerileri olan rakiplerle yüzleş. Çok Oyunculu Modlar: Çeşitli modlarla güçlü çok oyunculu içeriği. PvP ve Hâkimiyet modlarında başkalarıyla mücadele et ya da bir toplulukta beraber olarak veya herkesin ayrı bir toplulukta olduğu klasik modda işbirliği yaparak oyna.