SpellForce III Reforced: Complete Edition
SpellForce III Reforced Complete Edition 3 hikâye moduna yayılan 60 saatin üzerinde oynanış sunar. İçindekiler: SpellForce III Reforced SpellForce III Reforced: Soul Harvest SpellForce III Reforced: Fallen God Sene 518. Büyücü Savaşları olarak bilinen hain büyücülerin isyanı, kraliyet tarafından bastırıldı. Bu zaferin bedeli ağır oldu. Bütün bölgeler anarşi içinde, mülteciler barınacak yer arayarak diyar diyar dolanıyor ve "Yakan Kan" adında gizemli, ölümcül bir salgın hastalık hızla yayılıyor. Soul Harvest: Saflık Savaşları'ndan üç yıl sonra Nortander yeni bir çağın eşiğinde. Ancak ortalık göründüğü kadar sakin değil. Kraliçe, itibarını kaybetmiş bir general olan seni vatanına geri çağırdığında birçok cephedeki savaşa dalıyorsun. Fallen God: Giderek küçülen göçebe trol kabilesinin yalnızca bir hedefi var; hayatta kalmak. Değerli uzun dişlerinin peşinde sana rahat vermeyen acımasız avcılar ve zayıf düşüren hastalık sebebiyle kabilende neredeyse hiç umut kalmadı. Ta ki yabancı bir elf genç kabile reisi Akrog'a, yani sana kurtuluş yolunu sunana kadar. Düşen bir ilahı yeniden diriltmelisin.