SpellForce: Conquest of Eo
SpellForce dünyasında geçen bu sıra tabanlı fantastik oyunda büyücüler arasında en kudretlisi olun! Küçük bir sihirbaz kulesi ile başladığınız oyunda emrinizdeki adamları ve kahramanları Eo krallıklarını keşfetmeye gönderin. Bölgedeki hükmünüzü ve gücünüzü artırarak büyü kitabınızı gizemli bilgilerle doldurun. Dünyada kimsenin tanıklık etmediği en güçlü büyüyü yapmak için kulenizi inşa edip etki alanınızı artırmaya çalışırken büyücü rakiplerinizle yüzleşerek kadim kalıntılar ve gün yüzüne çıkmamış sırların peşine düşün.