Souldiers
Krallığınızın şanı uğruna savaştığınız sırada sen ve silah arkadaşların kendinizi Terragaya'da, öteki dünyanın kıyılarındaki mistik diyarlarda buldunuz. Göreviniz Muhafız'ın yerini bulmak ve öteki dünyaya geçiş yapmak. Ancak şöyle bir sorun var: Sen ve silah arkadaşların aslında hiç ölmediniz. Gizemin en derinlerine doğru savaşarak ilerle: Sinsi düşmanları zekânla alt et, kurnaz bulmacaları çöz, karakterini geliştir ve bu göz kamaştıran, özenle tasarlanmış 16-bit dünyanın her köşesini keşfet. Souldiers yıllara meydan okuyan retro tarzıyla el emeği göz nuru bir yapım. Öne çıkan özellikler: - Sınıfını seç: Gözcü ile kılıcını bütün öfkenle savur, Büyücü ile elementlerin kudretinden destek al, veya Okçu ile düşmanlarının üzerine ok yağdır. - Sıkı yakın dövüş: Keserek, karşı saldırı yaparak ve kaçınarak sürekli evrim geçiren düşmanların arasından sağ çık, yeteneklerini ve ekipmanlarını geliştirerek kendine en uygun savaş stilini bul. - Bağlantılı bir dünya: Hazinelerle, zorlu bölüm sonu düşmanlarıyla ve gizli kestirmelerle dolu, elle tasarlanmış geniş mekânları keşfe çık. - 16-bit hissi: Terragaya ince ince detaylandırılmış, harikulade bir piksel-art tazıyla hayat buluyor. - Zekice hareketler: Bulmacaları çevreyi kullanarak çöz ve ucu bucağı olmayan hareket seçeneklerini kullanarak bir mekândan diğerine atla.