Snooker 19
Snooker 19 - Snooker dünyasının resmi oyunu. SNOOKER DÜNYASININ EN BÜYÜK YILDIZLARI Mark Selby, Ronnie O'Sullivan, Ding Junhui ve bu sporun efsaneleri Ken Doherty ve Jimmy White gibi dünyanın en iyi 128 oyuncusundan biri olarak tüm resmi lisanslı turnuvaları oyna. EMSALSİZ GERÇEKLİK TV tarzında sunum ve yorumlamayla, gerçek yaşam görünümleri ve gelişmiş yapay zekasıyla bu sporun yapılmış en özgün simülasyonu. EFSANE OL Favori snooker oyuncunla rekorlar kırıp, tarih yaz veya Q-School akademiden tamamen yeni bir maceraya atıl. ÇEVRİM İÇİ VE ÇEVRİM DIŞI MULTİPLAYER Canlı World Snooker takvimi ile gerçek zamanlı bağlantılı hızlı oyna çevrim içi eşleştirmeden, küresel çevrim içi turnuvalara kadar tam bir çevrimdışı ve çevrimiçi mod grubundan birini seç. Ayrıca, hem çevrim içi hem de çevrim dışı yarışmalar için tamamen özelleştirilmiş Shoot Out, 6-red ve snooker maçları.