Snooker 19 Gold Edition
Snooker 19 Gold Edition paketi aşağıdakiler de dahil olmak üzere resmi World Snooker Tour'un en doruk deneyimini sunar: - Snooker 19 - Snooker 19 Challenge Pack Snooker 19 World Snooker'ın resmi video oyunu ve bu sporun yaratılmış en özgün simülasyonu. Mark Selby, Ronnie O'Sullivan, Ding Junhui ve bu sporun efsaneleri Ken Doherty ve Jimmy White gibi dünyanın en iyi 128 oyuncusundan biri olarak tüm resmi lisanslı turnuvaları oyna. Canlı World Snooker takvimi ile gerçek zamanlı bağlantılı hızlı oyna çevrim içi eşleştirmeden, küresel çevrim içi turnuvalara kadar tam bir çevrimdışı ve çevrimiçi mod grubundan birini seç. Snooker 19 Challenge Pack Snooker 19'un bu tamamen yeni oyun modunda yeteneklerini sına ve nihai snooker mücadelesine katıl. Bu DLC Paketi yeteneklerini sınaman için basit pozisyon sekanslarından gelişmiş top sokma bulmacalarına kadar 50 özel mücadele barındırır. 26 özel snooker isteka ödülünün kilidini açmak için mücadeleleri tamamla.