Sniper Elite V2 Remastered
Elit nişancı Karl Fairburne olarak Berlin'in ortasına Almanların son direnişine paraşütle iniyorsun. Görevin Nazi V2 roket teknolojisinin Kızıl Ordu'nun eline düşmesini engellemek. ABD'ye iltica etmek isteyen kilit bilim adamlarına yardım etmeli ve yoluna çıkanları ortadan kaldırmalısın. Gizlilik, çaresizce zamana karşı yarışan iki ordu arasında kendini kapana kısılmış bulduğunda anahtarın olacak. Görevini başarmak için sabırla ve kurnazlıkla özgün silahlarda ustalaş, hedefini izle, pozisyonunu sağlamlaştır, atışı ayarla ve yeteneğini kullan. Tüm yeni grafikler ve rendering teknolojisiyle geliştirilmiş X-ray ölüm kamerası her şeyi detaylarıyla verir. Bir düşman vücuduna girdiğinde merminin korkutucu gücüne şahit ol. Dahil edilen DLC görevleriyle, savaşın kaderini avuçlarında tut ve Führer'in kendisini avla. Bu Yeni Versiyona Yeni Özellikler dahildir... Tüm DLC'ler Dahildir – Meşhur "Assassinate The Führer" görevini deneyimle. Mücadeleyi üç yeni hikaye seviyesinde yeni cephelere taşı. Düşmanlarını Lee Enfield MK III, M1D Garrand, M1 Carbine gibi hatta daha fazla simgesel silahla avla. Fotoğraf Modu – Duraklat ve aksiyona kare kare ilerle, kamerayı ayarla, filtre uygula, ışığı ayarla ve toplulukla paylaşmak için çarpıcı fotoğraflar çek. Destansı X-Ray ölüm kamerası vuruşları dahil. Yenilenmiş Görseller - Modernize edilmiş renderer ve son işlemci efektleri, geliştirilmiş seviye geometrisi, dokular ve parçacıklar hatta yenilenmiş bir aydınlatma sistemi 4K desteği ile seni cepheye taşıyor Yenilenmiş Kontroller – Xbox One'da fare ve klavye destekli güncellenmiş kontrol sistemi Yeni Oynanabilir Karakterler – İlk kez Rebellion's Zombie Army serilerinden 7 yeni karakterden biriyle hikaye ve multiplayer modlarını oyna. Yerel & Çevrim içi Multiplayer – Ekibini topla ve 7 benzersiz gergin multiplayer modunda mücadele et, şimdilik çevrim içi 16 oyuncuya kadar. Ölüm Maçı, Mesafe Kralı, Künye Hasadı ve Bayrak Kapmaca dahil. Orijinal Oyun Özellikleri Özgün Nişan Alma - Yerçekimi, rüzgar, hız, mermi penetrasyonu, hedef kararlılığı ve daha fazlasını hesaba katan gelişmiş balistik özellikleriyle, bu türe yeni bir tanım getiren en iyi menzilli savaşı deneyimle. Nişancının Seçimi – Görevi kendi tarzında tamamla. Gölgelerin arasından gelen uzak mesafeli bir atış mı olacak, yoksa olayın merkezinde olduğun mermi yağdıran bir şekilde mi? Karar senin. Liderlik Panosu – Skorlarını liderlik panosunda paylaş ve oyundaki kariyer istatistiklerini takip et. X-Ray Ölüm Kamerası - X-ray ölüm kamerası teknolojisi bir mermi düşman bedenine girdiğinde gerçekte ne olduğunu gösterir. Heyecan verici Co-op – 4 co-op modunda takım çalışmanı test et. Tüm tekli oyuncu hikaye görevleri, Kill Tally, Bombing Run ve Overwatch modu dahil. Savaş alanında arkanı kim kollayacak?