Small World Big Impact Bundle
Bramble The Mountain King Bramble The Mountain King, seni müthiş ortamlarda ilginç ve rahatsız edici bir yolculuğa çıkarıyor. Korkunç bir trol tarafından kaçırılan kız kardeşini kurtarmaya giden genç bir oğlan olan Olle'nin rolünü üstlen. Morbid: The Lords of Ire Morbid: The Seven Acolytes’ın yaratıcılarından... Korkunç, horrorpunk bir dünyada Ire Lordlarını yenmek için yola çıkın ve rahatsız edici bir estetiğe, iğrenç canavarlara ve bol bol kana sahip iğrenç bir macerayı deneyimleyin. Smalland: Survive the WIlds Yüzyıllar boyunca yer altında yaşayan Smallfolk, devlerin yok oluşuyla birlikte Overland'ı tekrar ele geçirmek için yüzeye dönüyor. Bir öncü olarak bu küçük çaplı büyük maceraya katılın. Keşif yapın, malzeme toplayın, alet oluşturun ve yapı inşa ederek bu tehditkâr dünyayı ele geçirmek için gayret edin. SunnySide Bu modern çiftçilik ve yaşam simülatöründe Sparky'nin kayıp anılarını keşfetmesine yardım ederken Japonya kırsalında huzuru bulun. SunnySide'da canlı bir çiftlik inşa edin, yeni ilişkiler kurun ve mutluluğun peşinde koşun.