Skate City
Dünyanın her yerinden önemli destinasyonlarda ve gerçek caddelerde kay. Flip, manual ve grind kombolarında ustalaşarak mücadele modunda yüksek skorlar elde et veya Süresiz Kaykay modunda kendi ritminde ilerle. Kaykaycını özelleştirmek ve tüm ögelerin kilidini açmak için kaykay mağazasına git!