Sherlock Holmes Chapter One Deluxe Sürümü
Sherlock Holmes Chapter One Deluxe Sürümü yeni görevlerle birlikte bir Season Pass içerir. Görevler: 'Azizler ve Günahkârlar' DLC (oyunla aynı gün çıkar) 'Mycroft'un Gururu' DLC'si (sonra çıkacak) Gizemli M DLC'si (sonra çıkacak) 'Şakadan Öte' DLC'si (sonra çıkacak) Dünyanın en iyi dedektifi olmadan önce, Sherlcok Holmes kendini kanıtlamak isteyen harika bir asiydi. Eski bir yara onu, annesinin öldüğü Akdeniz sahiline gelmeye zorladığında bu kendini kanıtlamak için harika bir fırsat gibi göründü. Ama Cordona'nın canlı şehir yaşamının altında, ada yaşamının ritmi daha kötücül şekilde atıyor. Suç ve yozlaşma, çarpık bir adalet ve ahlak anlayışı. Bunlar, Sherlock'un gerçeği arayışındaki sadece birkaç engel.