Mycroft'un Gururu DLC
Ağabey Mycroft sana iç güvenlikle alakalı bazı vakalar gönderiyor. İmparatorluğu gururlandır! Bu DLC şu ürünleri barındırır: Teknedeki Fare Haşin Muhbir Gitmiş Kız Battı Balık... Mycroft'un Resmî Kıyafeti Siyah Lüks Takım Resmî Jon Oyuncu, Sherlock'un malikânesinde Mycroft'tan bir mektup aldığında görev başlar. İkinci ana görev (Altın Kafes) ve yan görevlerden biri olan (Aşk, Ölüm ve Cordona) tamamlanmış olmalıdır.