She Sees Red Interactive Movie
She Sees Red, bizzat sorumluluk aldığınız, drama ve şiddet dolu, etkileşimli, canlı bir aksiyon filmi. Her yürüyüş 30-35 dakika sürer ama videonun toplam uzunluğu 90 dakikanın üzerindedir. Gece kulübünde birçok insanı öldüren ele geçmez bir suçluyu yakalamak adına elinden geleni yapan bir dedektif. Olay örgüsünü değiştirmek için farklı seçimler yapın ve bulmacanın tüm parçalarını gözler önüne serin. ● Dinamik ve doğrusal olmayan hikâye akışı: Seçimlerinizin belirlediği dört olası sonla biten, kısa fakat etkileyici bir hikâye. ● Alışılmadık hikâye anlatıcılığı: Hikâye iki sarmal akışla ilerler ve birinde yaptığınız seçimler diğerine yön verir. ● Gerçek sinema: Gerçek profesyonellerin oynadığı canlı aksiyon filmi. NOT! Oyun çift ses kanalına sahiptir: Orijinal dil Rusça ve İngilizce dublajlı. Dublajlı versiyondaki dudak uydurması orijinal dildeki konuşma kalıplarının doğası nedeniyle tatmin edici olmayabilir. Dublajlı versiyondan memnun kalmazsanız altyazılı orijinal Rusça versiyonuna her zaman geçebilirsiniz (farklı diller mevcut).