Saints Row Gold Edition
Gold Edition, daha sonra piyasaya sürülen üç oyun genişleme paketiyle birlikte ana oyunu eksiksiz bir şekilde deneyim etme fırsatı sunar. Expansion Pass ile Santo Ileso dünyasında keşfedebileceğin yepyeni içeriklerle üç farklı genişleme paketine yayılmış yeni görevler ve yeni oyun deneyiminin keyfini çıkar. Ayrıca Los Panteros "El Lanzador" Ağır Silah görünümü ile Özel "Fury" Motosikletini içeren Los Panteros American Muscle Bundle da bu sürüme dahildir. Yanında dostların Neeah, Kevin ve Eli ile geleceğin Mafya Babası olarak Saints çetesini kuracak, Santo Ileso'nun sokaklarında kurduğun imparatorluğu büyütüp şehrin kontrolü için savaşırken Los Panteros, Idols ve Marshall çeteleriyle mücadele edeceksin. Aslında Saints Row bir tür yeni şirket kurma hikâyesi. Tek farkı Saints çetesinin işi suç işlemek. Şimdiye kadar yaratılan en büyük ve en iyi Saints Row oyun dünyasının tadını çıkar. Santo Ileso'nun gitgide genişleyen benzersiz dünyası yan görevlerle, suç dünyasının tehlikeli hamleleriyle ve muhteşem ana görevlerle dolu vahşi ve çok eğlenceli bir yer. Silahlarını, arabalarını ve hatta atlayış tulumunu kullanarak bu dünyanın bir numarası olacaksın. ÖZELLİKLER ● Saints Çetesinin Doğumuna Tanıklık Et – Suçla, muhteşem sahnelerle ve alışık olduğun mizahi sürprizlerle dolu orijinal hikâyeyi oyna. ● Tuhaf Vahşi Batı'yı keşfet – Şimdiye kadarki en büyük ve en iyi Saints Row oyun dünyasına ev sahipliği yapan Santo Ileso ayaklarının altında. Etrafı Güneybatı Çölü'nün muazzam güzelliği ile çevrili ve dokuz benzersiz ilçesiyle suç imparatorluğunu kurman için seni bekliyor. ● Suç İmparatorluğunu Kur – Şehri sokak sokak ele geçir, düşman çetelerle savaş ve dâhice suç planlarınla sokaklardaki hâkimiyetini sıkılaştır. ● Çekinmeden Ateş Et. SAYISIZ Silah Seni Bekliyor – Nişan almadan tabanca ile atış yap, roketatarını ateşleyip gerisini boş ver ya da vahşi indirme hareketleriyle yakın dövüşte düşmanlarını ortadan kaldır. Her biri özelleştirilebilir çok çeşitli, hem tanıdık hem de farklı silahla çok eğleneceksin. ● Sokakları da ve Gökyüzünü de Ele Geçir – Onlarca araba, motor, uçak, helikopter, dikey iniş yapabilen uçan araç, uçan motor, elektrikli kaykay ve go-kart arabası ile hem şehirde hem de çölde gez ya da atlayış tulumunu kuşanarak şehrin her yerine kuş bakışı hâkim ol. ● Benzersiz Özelleştirme – Oyun serisinde şimdiye kadarki en kapsamlı karakter özelleştirme paketi ile hayallerindeki Mafya Babasını yarat. Silahlar ve araçlar için inanılmaz seçeneklerle de istediğin görünümü elde et. ● Sorunsuz İşbirliği Modu – Aynı ortamda olmanızı gerektirmeyen, oyuna dilediğin yerden ve anda girip çıkabileceğin işbirliği modu ile arkadaşınla birlikte rahatça oyna. İyi çocuk olup birlikte oynayabilir ya da tüm yeni şakaları arkadaşların üzerinde deneyip onlara patronun kim olduğunu gösterebilirsin.