Saints Row Expansion Pass
Saints Row Expansion Pass ile üç genişleme bölümüne erişebilirsin. Her genişleme paketi ile oyun dünyasında yeni görevler, yeni düşmanlar, yeni olaylar, yeni silahlar, yeni araçlar ve özelleştirme seçenekleri dahil tonlarca yeni oyun içeriğine sahip yeni bölgeler açılır. Expansion Pass ayrıca Saints Row Gold Edition ve Platinum Edition'a dahildir.