Saint Kotar
Hikâyenin ve seçimlerin ağır bastığı bu psikolojik korku ve dedektiflik oyununda, Benedek ve Nikolay adında iki dindar adamı oynayarak sofularla dolu kadim Sveti Kotar kasabasında kaybolan akrabanı arıyorsun. Burada gizemli bir varlık zayıfları avlıyor, kara büyü ve şeytana tapınma her yerde kol geziyor. Kanıtlar kaybolan akrabanın kasabayı kasıp kavuran korkunç cinayetler silsilesine ve sır dolu karanlık işlere kurban gittiğini gösterse de, gerçek ne? Bu yaşananlarda senin de bir parmağın var mı? Saint Kotar'ın bu sürümü artık The Void güncellemesini ve The Ritual DLC'yi içeriyor.