RPG Bundle
Cris Tales Cris Tales yeni bir bakış açısı ile klasik JRPG'lere yönelik muhteşem bir indie aşk mektubudur. Geçmişe göz at, şimdiki zamana göre hareket et ve seçimlerinin geleceği dinamik bir şekilde nasıl değiştirdiğini izle -- hepsi, oynarken, tek bir ekranda! Amansız bir gelecekle karşı karşıya olan fantastik bir dünyada yeni uyanmış Zaman Büyücüsü Crisbell ve onun fantastik arkadaşlarına katıl. Güçlü Zaman İmparatoriçesi ve onun kuvvetleri Crystallis ve bölgenin diğer dört Krallığını parçalayacak bir felaket getirmekle tehdit ediyor. Beast Quest Avantia Krallığını yıkımdan kurtarmak için destansı bir aksiyon ve maceraya atıl. Eç çok satan fantastik romanlardan yola çıkarak, Beast Quest, zengin, çok yönlü gelişen bir hikaye, canlı ayarlar ve aşırı zorlu mücadeleyle ilk kez konsolda oynamanız bekliyor. Afterimage Afterimage; çeşitli karakter yapılarını içeren hızlı dövüşleri, doğrusal olarak ilerlemeyen seviyeleri ve bir fantezi dünyasının kalıntıları arasında geçen sürükleyici hikâyesiyle öne çıkan elle çizilmiş bir 2D aksiyon macera oyunudur. İnsan uygarlığının sonunu getiren bir felaketten yıllar sonra, hafızasını kaybetmiş bir kız, yeni dünyanın kaderini belirleyecek olaylar dizisini esrarengiz bir şekilde harekete geçiren bir yolculuğa çıkar. Soulstice Fantastik bir dünyadaki tempolu ve aksiyonlu bu büyüme macerasında azılı rakiplere ve baş düşmanlara karşı nefes kesen mücadeleler verirken sırlarla dolup taşan karanlık bir dünyayı keşfedebilir, farklı savaş sistemlerinde uzmanlaşabilir ve iki kız kardeşin ikili güçlerine hâkim olabilirsin.