Rover Mechanic Simulator
Mars'a Hoş Geldin! Rover Mechanic Simulator oyununda Mars'taki ilk kolonilerden birinde çalışan bir tamircisin. Ana görevlerin arasında Mars uzay araçlarının tamiri ve bakımı yer alıyor. Böylece ekibin geri kalanı gezegenin yapısı hakkında ayrıntılı bilgiler toplayabilecek. Çeşitli cihazları kullan! Elinin altında uzay aracının en küçük parçalarını bile sökmene ve bu parçaların bakımını yapmana olanak tanıyan birçok cihaz var. 3 boyutlu yazıcı, geri dönüştürme makinesi, gezer köprü vinci, lehim havyası gibi birçok farklı aleti kullan. Güçlü Mars Araçlarını Onar Mars'ta geçmişte insanlara hizmet etmiş, ama bir noktada bozulmuş birçok cihaz var. Bunları onararak yeniden hizmete sokabilirsin. Senin sayende gezegenin bileşimi hakkında uzmanlaşmış bilgiler göndererek görevlerini gerçekleştirmeye devam edebiliyorlar. ""Spirit"", ""Opportunity"" ve diğerleri yıllarca insanlara hizmet etti ve hâlâ daha edebilirler! Hasar görmüş PCB'leri onar Tüm parçaların bütünüyle değiştirilmesi gerekmez. Hasar görmüş PCB'leri tamir etmek, uzay aracının çalışması sırasında yıpranmış parçaları temizleyip bunların bakımını sağlamak için özel tezgâhları kullanabilirsin. Bunun sayesinde kaynakları çok daha zor görevler için saklayabilirsin. Deneyim Kazan Oyun sana arasından seçim yapabileceğin birçok gelişim yolu sunar. Cihazları küçük parçalara ayırmayı seven bir tamir meraklısı mısın? Bir teknisyen ol! Ama hasar görmüş parçaları eksiksiz biçimde analiz edip arızaları daha çabuk bulmayı tercih ediyorsan o zaman bir analist ol. Kaynakları geri kazanma konusunda ustalaşmak istiyorsan ekonomistin yolunu izle. Deneyim kazan, hep daha yüksek kademeler al ve giderek zorlaşan görevleri üstlen. Mars'taki en iyi mühendis sen ol!