Rolling Hills: Make Sushi, Make Friends
Make Sushi, Make Friends Son teknoloji ürünü bir Sushi Bot olarak hep dünyaca ünlü bir şef olmanın ve yaratıcılarını gururlandırmanın hayalini kurdun. Şansına, Rolling Hills'in cana yakın sakinleri, köydeki suşi dükkanını devralacak yükselen bir yıldız arıyor. Böyle bir fırsat kırk yılda bir gelir. Türünün tek örneği bir robot olarak neler yapabileceğini tüm dünyaya kanıtlama zamanı. Hayattaki küçük zevklere hizmet etmeye yönelik yaşam simülasyonu ve restoran yönetimi türlerini dengeli bir şekilde bir araya getiren Rolling Hills'te yemek tarifi repertuarını oluştur, mükemmel malzemeleri satın al ve küçük bir kasabayı ziyaret edilmesi gereken bir gastronomi destinasyonuna dönüştür. Haydi yuvarlayalım! Kimsenin Hayır Diyemeyeceği Suşiler Hazırla Kasaba halkının damak tadına hitap eden yeni tarifler topla, tariflerinin lezzetini ve kalitesini artırmak için kasaba pazarından taze malzemeler al ve usta bir suşi şefi ol. Harika Yeni Dostluklar Kur Bir fincan kahve eşliğinde Rolling Hills sakinleriyle ilişkiler kur ve onlara günlük işlerinde yardımcı ol. Birlikte, şehirdeki herkes için hayatı daha iyi hale getirebilirsiniz! Restoran Hayalini Gerçekleştir Para kazanmak ve güzel yorumlar almak için müşterilere hizmet vereceğin bir koşuşturmaca seni bekliyor. Bonus veren ve tarzını ifade eden dekorasyonlarla restoranını özelleştir.