Rogue Lords
İblis olarak oynayacağın karanlık ve fantastik bir roguelike! KARANLIK BİR HİKÂYE Çok uzun yıllar önce yenilgiye uğradın; şimdi tekrar ayağa kalkıp sana en sadık müritlerini toplayarak kendini bir şey sanan İblis Avcılarından intikam alma vakti. Maceradan maceraya atılarak gücünü geri kazandıracak kadim eserler topla ve hakkın olan konuma kavuş. ŞEYTAN AYRINTIDA GİZLİ Drakula, Başsız Süvari ve Kanlı Mary gibi dâhi kötüleri bir araya getirerek kendi takımını kur. Onların beceri setlerine yön verip aralarında sinerji oluşturarak karşına dikilmeye cüret eden herkesi yeryüzünden sil. Yeni yetenekler al, ruh topla, karşına çıkan olaylarda doğru kararları ver ve iyiliği yenmek için sahip olduğun gücü kullan.