Rocket Wars
Roket Savaşları 4 oyuncuya kadar hızlı tempolu yerel çok oyunculu bir oyundur! Oyunda çılgın silahlar, birçok powerup ve çeşitli oyun modları bulunuyor. Roket Savaşları, insanlara sahip olduğunuz ve hızlı ve öfkeli pvp savaşları aradığınız zaman parti oyunudur! Roket Savaşlarında farklı güçlü ve zayıf yönlere sahip bir uzay gemisinin kontrolünü ele geçirin ve düşmanlarınızı öldürmek için tüm gücünüzü yapmaya devam edin. Oyun ayrıca 4 kişiden az iseniz, kalıcı slotları doldurmak için AI rakiplerine de sahiptir. Roket Savaşları, takılmak ve arkadaşlarınızın kim olduğunu belirlemeniz gerektiğinde arkadaşlarınızla oynayabileceğiniz bir parti oyunu olacak şekilde tasarlanmıştır!