Rise of Insanity
Rise of Insanity’de, bir psikoloji doktoru olarak, insan aklının en karanlık köşelerini keşfedeceksiniz. Korkunuzu yenin ve ailenize neler olduğunu öğrenin. Delilik sizi nereye götürecek? Bir psikoloji doktorünün rölünü üstlenin ve gizemli hikayeyi keşfedin. Amerika 70 senelerinde yerleştirilen, profesyonel diyaloglar ve gerçekçi grafikler içeren bir psikedelik, dedektif hikayesi. Mantık bulmacaları ile, ya da… insan aklının en derin gerintilerden uçan olaylarla gibi karşılaşan, birçok yeri keşfeden oyuncuyu, belirsizliğin karanlık atmosferi sürekli olarak çevreliyor.