The Town of Light
Gerçek olay ve gerçek yerlerden ilham alınmıştır. Bir akıl hastalığının semptomlarını yaşayan 16 yaşındaki bir genç kız olan Renée'nin gözünden oyna. Bir yandan gençliğinin çoğunu geçirdiği yeri keşfederken, diğer yandan da geçmişine ait sorulara yanıt arıyor. Eğlence, hikaye anlatıcılığı ve gerçeklik arasındaki çizgilerin belirsizleştiği karanlık ve duygusal bir yolculukta Renée’ye rehberlik et. Kapsamlı araştırmalara dayanan ve gerçek olaylardan esinlenilen The Town of Light, İtalya Toskana'da bulunan Volterra Akıl Hastanesi'nde geçen birinci şahıs psikolojik hikaye odaklı macera oyunudur. Günümüzdeki haliyle akıl hastanesini keşfet ve insan doğasının iyilik ve kötülüklerini ortaya çıkar.