Home Sweet Home
Tay mitolojisi ve inanışlarından esinlenerek yaratılan Home Sweet Home birinci kişinin gözünden korkutucu olayların yaşandığı anlatı odaklı korku oyunları serisinin ilk oyunudur. Home Sweet Home, oyuncuları buram buram korku yaşatan, dehşetin tavan arasındaki çatlaklardan ve kırık tahtalardan ruhunuza sızdığı, her adımınızda huzursuzluğunuzu daha da artıracak karanlık ve yanıltmacalarla dolu bir labirente atar.