RIDE 6 - Deluxe Edition
RIDE 6 - Deluxe Edition ile çok daha heyecan verici bir sürüş deneyiminin tadını çıkar. Hemen ön sipariş ver ve şunlara sahip ol: - Oyunun tam sürümü; - Erişime açıldığı an kilidi açılacak inanılmaz içerikleriyle RIDE 6 - Season Pass Vol. 1; - İki motor (Honda CBR 600 RR RM 2024 ve Yamaha YZF-R1M 2024) içeren RIDE 6 - Made in Japan Bikes Pack; - İki motor (Ducati Panigale V4 S EM 2025 ve Aprilia RSV4 Factory E5 2024) içeren RIDE 6 - Made in Italy Bikes Pack. RIDE'ı yaşa RIDE 6 sadece motosiklet sürmekten ibaret değil, asıl önemli olan motosikletin üzerinde kim olacağın Burası tutkunun bir kimliğe dönüştüğü ve her yarışın dünyaya bir mesaj verdiğin bir yer. Bir sürücü olmanın ne anlama geldiğini kanıtlama vakti. Hem kendine hem de dünyaya. Asfaltın ötesinde Bagger ve Enduro da dâhil 250'den fazla kategoride motosikleti topla ve kullan. Daha da eksiksiz bir sürüş deneyimi için asfaltı arkanda bırak ve yeni offroad pistlerinin heyecanını yaşa. RIDE Fest'e katıl İki tekere olan tutkunu dışarı vur: Bir motosiklet festivali atmosferinde kariyerine başla, yolunu seç ve Casey Stoner ve Guy Martin gibi 10 efsanevi şampiyona meydan oku. Her biri farklı disiplinlerde, motosikletlerde ve pistlerde senin sınırlarını zorlayacak. Bu efsanelerin arasında yerini almak için gereken yeteneğe sahip misin? Kendi tarzınla sür İster temeller üzerinde ustalaş, ister en zorlu meydan okumanın peşine düş, RIDE 6 senin oyun tarzına uyum sağlayacak. Arcade Deneyimi anında sürüş heyecanı yaşatırken, Pro Deneyimi sana tam kontrol ve simülasyon derinliği sunacak. Üstelik yeni Bridgestone Riding School ile karşına çıkacak her meydan okumanın üstesinden en iyi şekilde gelmeye hazır olacaksın! Çevrim içi, limitsiz Tam çapraz platform desteğiyle çevrim içi yarış, liderlik tablosunun zirvesine tırman ve kişiselleştirdiğin motosikletlerini, kıyafetlerini ve kasklarını sergile. Season Pass Vol. 1'e dâhil olan tüm içerikler Aralık 2026'ya kadar yayınlanacak.