Resident Evil Üçlü Paket
Xbox One'e muhteşem bir fırsat paketiyle gelen, korku ve hayatta kalma oyunlarının atası sayılan ve en çok hatırlanan bu üç oyunun tadını çıkar: Resident Evil 4, Resident Evil 5 ve Resident Evil 6 Üç heyecanlı hikaye boyunca birçok hayranın favorisi olan karakterleri oyna ve seride bulunan en korkunç düşmanlarla ve yaratıklarla mücadele et. Tüm DLC modları, kostümler ve ekstralar da dahil. Şimdiye kadarki en zengin ve en dolu Resident Evil tecrübesini bu paketle yaşa.