Resident Evil 4
Bonus içerik: - Evrak Çantası: 'Altın' - Tılsım: 'Tabanca Mermisi' Not: Bu ürün aynı zamanda bir paketin parçası olarak da mevcuttur. Lütfen birden fazla satın alım yapmamaya dikkat edin. Hayatta kalmak sadece başlangıç. Raccoon City'deki biyolojik felaketin üzerinden altı yıl geçti. Olaydan kurtulanlardan biri olan Ajan Leon S. Kennedy, başkanın kaçırılmış kızını kurtarmaya gönderildi. Leon, kızın izini uzak bir Avrupa köyüne kadar takip etti. Buradaki yerlilerde korkunç derecede yanlış giden bir şeyler var ve yaşam, ölüm, dehşet ve arınmanın bir araya geldiği bu cesur kurtarma ve korku hikayesinde perdeler açılıyor. Modernleştirilmiş oynanış, yeniden yapılandırılmış bir hikaye ve son derece detaylı grafikleri ile Resident Evil 4, endüstrinin mihenk taşlarından birinin yeniden doğmasını sağlıyor. Hayatta kalma korku türünde devrim niteliği taşıyan kabusu tekrar yaşayın.