Rento Fortune
Rento çevrimiçi çok oyunculu iş zar oyunudur. 1 ila 8 oyuncu arasında oynanan masa oyunudur. Arazi ticareti yapın, evler inşa edin, müzayedeleri kazanın, çarkıfeleği çevirin, Rus Ruletinde risk alın ve en önemlisi eğlenin. Kazanmak için oyun tahtası üzerinde tekel elde edin ve diğer oyuncuları iflas ettirin. Kızma Birader veya aile zar oyunlarını seviyorsanız Rento'yu da seveceksiniz :) Oyun canlı ÇOK OYUNCULU olduğundan XBOX'ta arkadaşlarınız ve ailenizle oynayabilir ve ayrıca mevcut hemen hemen tüm platformlarda dünyanın her yerinden çevrimiçi oyunculara karşı oynayabilirsiniz. Oyunu 3 modda oynayabilirsiniz: -ONLINE (canlı gerçek insanlarla karşılaştırıldığında) ve Xbox arkadaşlarınızla karşılaştırıldığında -SOLO (AI robotlara karşı) -Yerel mod (toplamda en fazla 8 oyuncuyla aynı XBox'ta)